Super Bloggande...Super Glad...SuperLativ.

Känner du som jag? Att livet går i en spiral? Att Livet rullar runt? Att livet alltid Snurrar runt? Vad vet jag? Denna är ej min dag...det snurrar runt i mitt huvud där uppe...precis som en morgon utan nubbe...endast rimm no worries...Livet rullar på? Men det går kanske ändå? Det vore skönt o veta var det bär av? Men ingen borde veta? endast moster greta. Ja, vad vore livet utan äventyr och ej förutsedda händelser? Ja, vad vore livet då? Vad vet jag...kanske ännu läskigare? För vem vill veta...Nästa dags misstag..nej endast moster greta=eller nån! Jag kände en gång en man som rodde mig in sin hamn/famn...men ack så fel det blev...men ingen visste vems fel det var= det var liksom lika mycket ditt fel som mitt fel, om du förstår vad jag menar=det liksom bara blev så? Och vad vet jag, vem jag var och hur det begav sig...snyfft snyfft...buhu me or buhu! you!! Nej, inte så för då går det på tok för långt...ja, för då rullar man runt i sina tankar som snöslask som möter is en tidig tisdags morgon på ett torg med fel.lagda kullerstenar. Vad vet jag? Din tandrad är min tandrad, när vi går och håller varandra i handen. Du ser att jag inte ser och det utnyttjar du...som du kanske hör eller ser så är detta mit slagträ där jag skjuter iväg bollen högt upp i luften och är lite så där rädd var den ska falla ned. Det är också LIKSOM min SLAGS evighets maskin av ord som ej går att stoppa...vad ska det bli med mig? Vart barkar det hän? Hmm...om jag vore en liten skade skjuten kyckling? skulle du omhulda mig i din famn...troligen inte. Men ändpå? Är inte den vackraste och mest enklaste terapin den du skriver till dig själv? Mycket billig också för den delen...den tidigare kostade typ mellan 300-750kr/timmen...plus+minus-moms. Etc. Ja, galenskap har ni väl hört förut, men aldrig så här underhållande förut va? Jag hade en gång en båt och det var mycket länge sen - så länge sen...men vart fan är den nu? Vart fan är den nu? Jag bara undrar var är den nu...min lilla cp-dikt=essä är ibland mera trall vänlig än enkel att läsa...men häng med ändå!

Tack för mig! Jag tänker bara skriva sånt som faller in i min något enkla men lagom spännande/tråkiga(mest tråkiga) vardag...Jag skriver om det som intresserar mig, på tok för konstiga saker...eller så skriver jag en liten elak/snäll trudellutt...eller så skriver jag något helt annat...annekdoter...med eller utan fula* eller fina* stavfel. Det är enklast så...jag tänker inte bry mig mera om "rätt och fel" i varje stavelse av mitt liv, läääängre! Det blir ju enklast så...damn att jag inte kunde hitta på något sådant smart för fyra4-fem5 år sedan. Men då kanske det inte hade hänt...gubben min kanske bara hade varit sin/och inte min. Jag lever här och nu i det så kallade nuet? Men vad gör det om jag är ej någon fe:) Inget går att ändras på...Fuck You...Good Bye! ne regrette rien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0